Cum să slăbești în perioada alăptării? Cinci modalități practice

Mama ocupată trebuie să slăbească

Cum să slăbești în perioada alăptării? Cinci modalități practice

Cum să slăbești în perioada alăptării? Unele femei reușesc să se mențină în limitele recomandate în timpul celor 9 luni, în timp ce altele acumulează kilograme cu zecile.

După ce își aduc pe lume copiii, femeile văd cu adevărat rezultatul poftelor necontrolate: grăsimi inestetice, piele lăsată și vergeturi. De cele mai multe ori proaspetele mămici așteaptă să termine cu alăptarea pentru a începe procesul de slăbire.

Există, însă, lucruri pe care mămicile le pot face pentru a scăpa de kilogramele în plus, chiar dacă alăptează.

mama ocupată trebuie să slăbească miez natural slim jos

Nu încerca să slăbești în primele 6 săptămâni după naștere Programul haotic al unei mame care abia a adus pe lume un copil se poate dovedi mult prea stresant și obositor pentru a lăsa timp și chef unei încercări de slăbire. Mai mult decât atât, în prima perioadă de după naștere, când mama își stabilește și un program de alăptare, iar bebelușul începe să se obișnuiască cu mediul extrauterin și își formează și el un program de somn și masă, corpul mamei se schimbă în mod natural.

Pierderea în greutate survine în urma stabilirii procesului de alăptare.

  1. Cum să slăbească greutatea burtei
  2. Cum slabesti in perioada alaptarii? 5 tips-uri utile pentru orice mamica – Alege sa fii sanatos!
  3. Rețete de slăbit pentru mame | boldcharts.ro

Peste de kilocalorii se pierd într-o zi când mama își hrănește bebelușul. Mai mult decât atât, în primele 4 săptămâni după naștere uterul se retrage și se micșorează ajungând la dimensiunea inițială, cea dinainte de sarcină.

mama ocupată trebuie să slăbească cel mai bun moment pentru a pierde grăsimea corporală

Studiile au demonstrat că o femeie care alăptează va slabi între 0,5 și 1 kilogram pe lună în primele luni după naștere. Mănâncă sănătos Din fericire, aceleași alimente care sunt recomandate pentru stimularea lactației constituie și o alegere fericită pentru a scăpa de kilogramele în plus.

Noutăți de la Qbebe

Ce alimente ar trebui să consumi Specialiștii recomandă o dietă bogată în proteine, legume verzi, fructe de pădure, carne slabă, orez, ouă, cereale integrale. Sunt doar câteva dintre alimentele recomandate în alăptare care te ajută să revii mai repede la silueta dinainte de sarcină.

  • Cum să pierzi 6 la sută grăsime corporală
  • Plan de Slăbit | Program dietă - StockholmDiet

Este foarte important să nu consumi dulciuri, sucuri sau prăjeli dacă vrei să nu adaugi prea multe calorii meniului zilnic. Gustări sănătoase Mamele obosite și ocupate au tendința de a da buzna în gustări nesănătoase cum ar fi chipsurile sau dulciurile care sunt foarte bogate în calorii, dar care nu aduc nutrienții necesari organismului.

Comentarii Recomandate

Puteți să înlocuiți poftele de chestii nesănătoase apelând la înlocuitori. Vă mama ocupată trebuie să slăbească poftă de înghețată?

Cum slabesti in perioada alaptarii? Organizatia Mondiala a Sanatatii  recomanda ca alaptarea exclusiva la san sa aiba loc in primele 6 luni de viata, aceasta oferind nou-nascutului toti nutrientii de care are nevoie, pentru o cresterea si o dezvoltare sanatoase. Alaptarea poate continua in combinatie cu alimente solide pana la 2 ani sau cat de mult timp doresc parintii. Alaptarea poate ajuta unele proaspete mamici sa scape de kilogramele in plus acumulate in timpul celor 9 luni de sarcina si sa revina mai usor la greutatea de dinaintea acesteia.

Alegeți în loc un iaurt sau un fruct. Alegeți popcornul nesărat și țineți fructele la îndemână de preferat mai aproape decât pungile cu snacksuri sau chipsuri :.

mama ocupată trebuie să slăbească slabire grafică

Faceți mișcare Femeile care au născut pe cale naturală se pot implica în activitatea fizică mult mai devreme decât cele care au născut prin cezariană.

Dacă nu ați făcut prea mult sport nici înainte de a deveni mame, începeți cu mișcare fizică moderată cum ar fi câte 20 de minute de plimbare, exerciții de stretching pe care să le creșteți gradual în dificultate și durată. Plimbările zilnice cu copiii, fie că împingeți mama ocupată trebuie să slăbească cărucior sau îi purtați în sistem, sunt o bună modalitate de a reveni rapid în formă.

Oferă un răspuns onest la această întrebare despre tine:

Se credea la un moment dat că exercițiile fizice diminuează producția de lapte matern, însă studiile recente au demonstrat că acest lucru nu este adevărat.

Nu exagerați! Este normal să pierdeți câte 0,5 kilograme pe săptămână. Dacă vi se pare puțin, gândiți-vă că kilogramele în plus s-au acumulat în 9 luni și corpul are nevoie de timp pentru a-și reveni la forma inițială. Dietele stricte nu sunt recomandate în timpul alăptării întrucât pot reduce producția de lapte și pot secătui corpul mamei de energie și de nutrienți.

Recenzie utilizator

Nici măcar popularele diete bazate pe proteine nu sunt recomandate în timpul alăptării. Nu vă faceți prea multe griji din cauza kilogramelor în plus. Veți reuși să scăpați de ele treptat în timp ce alăptați dacă alegeți un stil de viață sănătos și faceți mișcare regulat.