6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta

Cum să pierzi grăsimea cu ușurință, Top 7 lucruri utile care te vor ajuta să slăbești cu ușurință

Acesta este cel mai periculos tip de grăsime corporală, deoarece, spre deosebire de grăsimea care se află chiar sub piele, grăsimea din burtă afectează funcționarea organelor interne și este asociată cu o varietate de condiții negative de sănătate. De asemenea, femeile postnatal se pot lupta să piardă grăsimea din burtă după nașterea copilului. Modificarea stilului de viață în alimentație și exerciții fizice, împreună cu aflarea mai mult despre pericolele asociate cu grăsimea viscerală, sunt cea mai bună metodă de a-ți pierde grăsimea din burtă.

Folosind dieta pentru a pierde grăsimea din burtă Cum să pierzi grăsimea cu ușurință alimentele pe bază de cum să pierzi grăsimea cu ușurință în dieta dvs. Alimentele pe bază de plante, inclusiv legumele, cerealele, proteinele care nu sunt din carne, cum ar fi leguminoasele și nucile, toate contribuie la un plan sănătos de masă.

Săriturile de mâncare sau urmarea planurilor de dietă fad nu vor fi eficiente pentru menținerea pe termen lung a unei burtici. În cele din urmă, va trebui să găsiți o dietă sănătoasă de care să vă puteți lipi. Alege surse slabe de proteine. Dacă mănânci carne, lipiți-vă de opțiunile de carne slabă, cum ar fi pui fără piele sau curcan. Dacă mâncați carne de vită sau carne de porc, asigurați-vă că vă lipiți de slabire kildare slabe de carne și păstrați-vă porțiile mici.

De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă.

Tăiați toată grăsimea vizibilă. Limitați-vă utilizarea grăsimilor saturate.

cel mai bun mod de a pierde grăsimea de jos

Grasimile saturate de evitat se gasesc in carnea si produsele lactate bogate in grasimi, cum ar fi branza, laptele si crema si untul. Unele uleiuri pe bază de plante, cum ar fi uleiul de palmier, uleiul de sâmbure de palmier și uleiul de nucă de cocos conțin, de asemenea, un nivel ridicat de grăsimi saturate. Grasimile polinesaturate sunt o alternativa mai buna. Grasimile polinesaturate se gasesc in multe nuci, seminte, avocado si niste pesti.

Orice tip de supraîncărcare duce la creșterea în greutate. Obțineți un aport moderat de grăsimi și încercați să înlocuiți grăsimile animale cu plante de uleiuri de pește ori de câte ori este posibil. Evitați alimentele și băuturile zaharoase.

Folosind dieta pentru a pierde grăsimea din burtă

Consumul excesiv de zahăr sub formă de alcool este un vinovat primar în dezvoltarea grăsimii din burtă. Zaharurile cum să pierzi grăsimea cu ușurință în alimentele procesate, sodele zaharoase, băuturile energizante, precum și băuturile alcoolice sunt o sursă comună de grăsime din burtă. Pentru a-ți pierde grăsimea din burtă, stai departe de acești vinovați.

cum să pierzi grăsimea anvelopelor

Bea apă în loc de sodă. Apa carbogazoasă poate face un bun înlocuitor. Încercați să stoarceți o lămâie sau o vară în băutura dvs.

Sucurile de fructe sunt încărcate cu zahăr și nu aduc beneficiul fibrelor care vin cu consumul fructului în sine. Dacă încercați să pierdeți grăsimea din cum să pierzi grăsimea cu ușurință, mențineți consumul de suc de fructe la minimum. Comutați la cafea și ceaiuri neîmplinite. Chiar și alegerile sănătoase pot deveni nesănătoase dacă mănânci prea mult. Dacă încercați să pierdeți grăsimea din burtă, rămâneți la dimensiuni mai mici ale porțiunilor.

Încercați să vă măsurați porțiunile pentru a vă asigura că sunteți consecvent. Restaurantele servesc adesea porții mari. În loc să vă curățați farfuria, luați cum să pierzi grăsimea cu ușurință cutie pentru a lua. Mâncarea din farfurii și boluri mai mici permite porțiunilor tale să pară mai mari, chiar dacă sunt mai mici. Stai hidratat. A bea apă pe parcursul zilei vă poate ajuta să vă simțiți foame, ceea ce vă va ajuta la controlul greutății.

Un pahar de apă înainte de mese a fost demonstrat pentru a ajuta oamenii să mănânce mai puțin. Cantitatea exactă de apă pe care ar trebui să o consumi depinde de propria ta chimie personală. Culoarea urinei vă va arăta dacă sunteți deshidratat: dacă este întuneric, ar trebui să beți mai multă apă. Aromați apa cu fructe, precum pepene verde, căpșuni sau var. Sau umpleți o tavă de gheață cu apă de nucă de cocos, congelați-o, apoi introduceți un cub de gheață de nucă de cocos sau două în paharul cu apă dulce pentru o aromă suplimentară.

Mănâncă mai încet. Mâncarea mai încet încurajează dimensiunile mai mici ale porțiunilor și vă permite să vă simțiți mai repede. Deoarece creierul durează cu aproximativ 20 de minute mai mult decât stomacul pentru a recunoaște că este plin, mâncarea încet îți permite să recunoști când ești plin.

Vei mânca mai puțin și te vei simți mai mulțumit la sfârșitul mesei.

pierderi în greutate nl

Dacă încercați să pierdeți în greutate, pur și simplu luați mai mult timp pentru a mesteca fiecare mușcătură și a permite gurii să fie complet goală între mușcături, vă poate ajuta. Modificări ale stilului de viață pentru a pierde greutatea din burtă Petreceți cel puțin 30 de minute în exerciții aerobice cel puțin 5 zile pe săptămână. Activitatea aerobă moderată, însoțită de antrenamentul în greutate pentru a crește masa musculară, s-a dovedit eficientă pentru a reduce grăsimea din burtă, chiar dacă greutatea totală rămâne aceeași.

Deoarece faceți o schimbare a stilului de viață, asigurați-vă că găsiți un program de exercițiu care să funcționeze pentru dvs.

Exercițiul moderat funcționează cel mai bine. Pentru a ști dacă rata dvs. Dacă puteți vorbi, faceți exerciții într-un ritm moderat.

Arde grăsime nu greutate, căi...

Dacă puteți cânta tare o melodie preferată, ar trebui să vă mișcați mai repede. Încercați să ridicați greutatea. Antrenamentul de forță, care include ridicarea greutății, crăpăturile stomacului etc.

Deoarece mușchii ard mai multe calorii decât grăsimile, corpul tău va folosi mai eficient caloriile. Efectuarea antrenamentelor de forță cel puțin trei zile pe săptămână, însoțită de un exercițiu aerobic moderat, a fost conectată la pierderea grăsimii din burtă.

De fapt, crizele de stomac au un efect redus asupra grăsimii care este transportată în jurul burtei. Nu trebuie să aparțineți unei săli de gimnastică pentru a face antrenamente de forță sau de ridicare a greutății.

Puteți urmări un videoclip acasă. Exerciții cum să pierzi grăsimea cu ușurință de greutate corporală, cum ar fi scândura, împingerile, lunge, podul, ghemuțele, creșterea gambei și cercurile de brațe toate formează mușchi. Reduce-ți stresul prin yoga sau meditație.

10 metode să scapi de grăsimea de pe burtă fără a ieși din casă - vreausastii

Stresul declanșează eliberarea hormonului cortizol, iar cortizolul ambele reduce masa musculară și crește acumularea de grăsime din burtă. Probabil îți vei scădea grăsimea din burtă, angajându-te în meditație, pentru că îți vei reduce nivelul de stres.

A face meditații ghidate, meditații de mindfulness sau yoga servesc la reducerea nivelului de stres. Întinde-te doar așa cum ți se pare bine. Luați în considerare să luați o clasă de meditație sau yoga pentru a vă ajuta să învățați elementele de bază ale posturilor de yoga.

Ia între 7 și 9 ore de somn în fiecare seară.

Pierdere în greutate de 10 kg în 3 luni

A dormi suficient are beneficii pentru bunăstarea ta generală: starea ta de spirit va fi mai bună, nivelul de stres mai scăzut, iar atenția ta se va îmbunătăți.

Majoritatea oamenilor au nevoie de între 7 până la 9 ore de somn bun pe noapte, dar este posibil ca unii oameni să aibă nevoie de mai mult. Adolescenții au nevoie de cel puțin 9 ore de somn pe noapte, iar copiii mai mici au nevoie de 10 ore. Evitați să beți băuturi alcoolice seara, deoarece acest lucru scade calitatea somnului. Scopul pierderii în greutate lentă și constantă. Pierderea grăsimii viscerale depinde de schimbarea factorilor de stil de viață, inclusiv dieta și exercițiile fizice.

Acesta este un proces pe termen lung. Cele mai eficiente programe de pierdere în greutate nu sunt rapide, ci au loc mai degrabă în timp. Modificările pe care le faceți vor înlocui grăsimea cu mușchiul, care cântărește mai mult, astfel încât este posibil să observați schimbări în modul în care se potrivesc hainele înainte de a observa modificări pe scară.

Vă veți simți mai bine ca urmare a modificărilor stilului de viață, care nu vor apărea neapărat la scară.

rata pierderii de grăsime pe săptămână

Pierderea grăsimii din burtă după naștere Așteptați 6 săptămâni înainte de a încerca să slăbești. Creșterea în greutate când ești gravidă este naturală. În primele șase săptămâni după naștere, luați-l ușor.

ENERGIZARE ȘI HIDRATARE

Nu încercați să slăbești imediat. Dacă pierdeți în greutate prea curând, poate dura mai mult timp pentru a vă recupera organismul de la naștere. Corpul tău poate vărsă în mod natural kilogramele în plus, atunci când este gata. Alăptarea ajută cu acest proces natural de pierdere în greutate.

Eliminați de calorii pe zi din dieta dvs. Când ești gata să începi să slăbești, ia-o încet. Puteți reduce cu ușurință aportul zilnic de alimente cu de calorii, consumând porții mai mici, schimbând alimente bogate în calorii pentru opțiuni cu calorii mai scăzute sau săriți cu totul opțiunile alimentare bogate în calorii. Trecerea de la băuturile cu cafea dulce bogată în grăsimi, cum ar fi lattele de cum să pierzi grăsimea cu ușurință, la cafeaua simplă sau espresso, sau înlocuirea apei cu băuturi de cum să pierzi grăsimea cu ușurință zaharat, va ajuta la pierderea în greutate mai ușoară.

Discutați cu furnizorul de îngrijiri medicale pentru a afla recomandările ei înainte de a începe orice pierdere în greutate sau un program de exerciții fizice.