Greutatea corporala si numarul de calorii

Cum să pierzi jumătate din greutatea corporală

Luni, 08 Iulieora Un studiu elaborat de nutritionista Rebecca Mukelbauer, de la Scoala de Sanatate Publica din Berlin, a stabilit ca exista o corelatie stransa intre cantitatea de apa consumata zilnic si mentinerea unui echilibru al greutatii corpului. Problema este ca persoanele care beau multa apa adauga mai greu la greutate decat cele care beau putina.

Astfel, testandu-se un grup de subiecti, s-a constatta ca, in conditiile aceluiasi regim alimentar, cei care au baut doua cani de apa inainte de fiecare masa, au pierdut 1,8 kg intr-o luna, fata de ceilati, scrie infoniac.

Comentarii

Cu privire la motivele care determina scaderea in greutate a persoanelor consumatoare de mai multa apa, exista mai multe ipoteze. Cea mai elementara arata ca persoanele care consuma apa inainte de masa isi pierd o parte din apetit si consuma astfel mai cum să slăbești până în octombrie alimente.

scădere în greutate, fără simptome krazi arde arzător de grăsime

O alta exlicatie, numita de specalisti "termogeneza indusa de apa", arata ca apa introdusa in organism stimuleaza cresterea consumului de energie in corp. Institutul de medicina din Berlin a stabilit ca necesarul zilnic de apa - inclusiv cea cuprinsa in alimente - este de 2,7 litri pe zi pentru femei si 3,7 litri pe zi cum să pierzi jumătate din greutatea corporală barbati.

Înțelegeți-vă modelele actuale de mâncare

Valorile specificate mai sus trebuie interpretate ca avand un caracter forfetar, cel exact rezultand dintr-un calcul personalizat. Din acesta, rezulta ca pentru fiecare g din greutatea corpului nostru, trebuie sa bem intre 15 si 29 ml lichid.

Așa că motivul scrierii acestui articol este unul foarte simplu, acela de a da un răspuns avizat, pentru a înţelege corect ce se întâmplă cu… cântarul… Ce poate să intervină în modificarea greutăţii corporale? Așa că o să detaliez 13 motive, mai des întâlnite, ce ar putea perturba greutatea, deși, într-un colţ, l-aș menţiona și pe al lea — mâncatul cât pentru doi-trei… odată. Tipul cântarului Cântarul din cabinetul medicului nutriţionist poate să aibă o scală diferită de cel de acasă și, odată ajunși pe propriul cântar, să vedeţi o diferenţă chiar de kg.

Intre limitele de mai sus, se situeaza si evaluari legate de clima sau de modul de viata corespuzator unui efort fizic permanent sau limitat la o munca sedentara.

Un criteriu foarte practic cu privire la cerintele organismului cu privire la apa rezulta mai ales din aspectul urinei.

Stabiliți obiective rezonabile

Daca aceasta se prezinta de culoarea deschisa si este lipsita de un miros puternic, inseamna ca organismul primeste apa suficienta. Daca, dimpotriva, urina are o culoare mai intunecata si un miros mai accentuat, avem un semnal ca organismului ii lipseste apa, fiind necesar sa crestem consumul de lichide. In legatura cu modul de a consuma lichidele, nutritionistii au cateva recomandari, care n-ar trebui neglijate: Bea apa pe tot parcursul zilei.

mananca mai multe grasimi arde mai multe grasimi arzător de grăsimi dmso

O doza mare bauta odata nu are acelasi efect cu doze repetate, in cantitati mai mici. Se recomanda sa avem la noi in permanenta un recipient, din care sa bem cate putin. Bea un pahar de apa inainte de masa.

cele mai bune aplicații pentru pierderea în greutate ios jd Hayworth pierdere în greutate

Apa bauta inainte de masa, pe de cum să pierzi jumătate din greutatea corporală parte, "spala" tractul digestiv, iar pe de alta parte reduce din pofta de mancare. Renunta la bauturile energizante.

Ele contin zahar, iar zaharul, consumat odata cu apa, favorizeaza cresterea in greutate.

Prefera apa plata. Bea apa rece. Un studiu a aratat ca, prin efortul propriu al organismului de a incalzi apa bauta, se accelereaza arderea grasimilor si metabolismul hidrocarbonatilor.