Gestionarea greutăţii

Obiective pentru exemple de pierdere în greutate

Reducerea mâncării prăjite și a deserturilor Inclusiv fructe și legume Rezumat: Alegeți un plan de alimentație pe care îl puteți respecta pe termen lung și evitați dietele extreme sau rapide.

Păstrați un jurnal de pierdere în greutate Auto-monitorizarea este crucială pentru motivația și succesul la pierderea în greutate.

Rămâneți pe drum cu obiectivele de pierdere în greutate

Cercetările au descoperit că persoanele care își urmăresc consumul de alimente au mai multe șanse de a pierde în greutate și de a menține pierderea în greutate Totuși, pentru a păstra corect un jurnal alimentar, trebuie să scrieți tot ce mâncați.

Aceasta include mese, gustări și bucata de bomboane pe care ai mâncat-o de pe biroul colegului tău.

etriere pentru pierderea de grăsime rev xp arzator de grasimi

De asemenea, vă puteți înregistra emoțiile în jurnalul alimentar. Acest lucru vă poate ajuta să identificați anumite declanșatoare pentru supraalimentare și vă poate ajuta să obiective pentru exemple de pierdere în greutate modalități mai sănătoase de a face față.

  • Supliment pentru a ajuta la pierderea de grăsime
  • Costumele de baie, pantaloni scurți și topuri mai mulate sunt din nou în sezon și mulți vor să scadă câteva kilograme în plus pentru a-i ajuta să se simtă puțin mai confortabil când ies la soare.
  • Indicii care ne arată că ciupercile sunt otrăvitoare De LupuCristinna Traseele naționale sunt deja împânzite de comercianți, care le culeg din pădure și le vând chiar pe marginea drumului, transmite Știri.
  • Pierde in greutate asl
  • Modalități naturale de a pierde grăsimea

Puteți păstra jurnalele alimentare pe pix și hârtie sau puteți utiliza un site web sau o aplicație. Toate s-au dovedit eficiente Rezumat: Păstrarea unui jurnal alimentar vă poate ajuta să măsurați progresul, să identificați declanșatorii și să vă răspundeți. Puteți utiliza un site web sau o aplicație ca instrument pentru urmărire.

Sărbătește-ți succesele Pierderea în greutate este grea, așa că sărbătoriți toate succesele pentru a vă menține motivat.

Related Content

Acordați-vă un anumit credit atunci când atingeți un obiectiv. Site-urile de socializare sau site-urile de pierdere în greutate cu paginile comunității sunt locuri minunate pentru a vă împărtăși succesele și pentru a obține sprijin.

Când te simți mândru de tine, îți vei spori motivația 1. Mai mult, nu uitați să sărbătoriți schimbările de comportament și nu doar să ajungeți la un anumit număr pe scară. De exemplu, dacă ți-ai îndeplinit obiectivul de a face patru zile pe săptămână, faceți o baie cu bule sau planificați-vă o noapte distractivă cu prietenii. În plus, vă puteți îmbunătăți în continuare motivația prin a vă recompensa 1.

  1. 16 MODURI DE A VĂ MOTIVA PENTRU A PIERDE îN GREUTATE - FITNESS -
  2. Setarea obiectivelor SMART pentru pierderea în greutate
  3. Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară | boldcharts.ro
  4. Inițiatorul proiectului FreeRider.
  5. Sportul preferat pentru pierderea în greutate? | FreeRider
  6. Cum să enumerați motivații de pierdere în greutate | boldcharts.ro

Cu toate acestea, este important să alegeți recompense adecvate. Evitați să vă răsplătiți cu mâncare. De asemenea, evitați recompensele atât de scumpe încât nu le-ați cumpăra niciodată sau atât de nesemnificative, încât oricum v-ați permite să le aveți.

Următoarele sunt câteva exemple bune de recompense: Obținerea unei manichiuri Cumpărarea unui nou top de rulare Luând o clasă de gătit Rezumat: Celebră-ți toate succesele pe parcursul călătoriei tale de slăbit.

Luați în considerare recompensarea pentru a vă spori și mai mult motivația. Găsiți asistență socială Oamenii au nevoie de sprijin regulat și feedback pozitiv pentru a rămâne motivați 1. Spuneți-le familiei și prietenilor apropiați despre obiectivele dvs.

De asemenea, mulți oameni consideră că este util să găsească un amic de slăbit. Vă puteți pregăti împreună, să vă răspundeți reciproc și să vă încurajați reciproc pe tot parcursul procesului. În plus, vă poate fi util să vă implicați partenerul, dar asigurați-vă că veți primi sprijin și de la alte persoane, cum ar fi prietenii dvs.

  • Vida divina pierde in greutate
  • Un sentiment puternic de sine și o dorință puternică vă pot ajuta să vă mențineți pe cale.
  • Ați decis să pierdeți în greutate în Anul Nou?
  • Cea mai mare pierdere în greutate într-o săptămână proana
  • Rutină de greutate pentru arderea grăsimilor

În plus, luați în considerare să vă alăturați unui grup de sprijin. Atât personal, cât și grupurile de suport online s-au dovedit a fi benefice 1.

Vă aflați aici:Gestionarea greutăţii Gestionarea greutăţii Polar Balance oferă recomandări personalizate cu privire la modul în care puteţi să pierdeţi din greutate sau să o menţineţi. Aceste recomandări sunt bazate pe datele dumneavoastră personale şi fizice, obiceiurile privind activitatea, greutatea pe care doriţi să o pierdeţi şi intervalul în care doriţi să realizaţi acest lucru. Nu sunt necesare jurnale de nutriţie sau estimări ale consumului de calorii separate.

Rezumat: Având un sprijin social puternic vă va ajuta să vă faceți responsabil și să vă mențineți motivați să slăbești. Luați în considerare să vă alăturați unui grup de asistență pentru a vă stimula motivația pe parcurs.

Faceți un angajament Cercetările arată că cei care își asumă un angajament public sunt mai susceptibili să își îndeplinească obiectivele Spunerea celorlalți despre obiectivele dvs.

Menţinerea greutăţii

Spuneți-le familiei și prietenilor apropiați și chiar luați în considerare distribuirea lor pe rețelele de socializare. Cu cât mai mulți oameni îți împărtășești obiectivele, cu atât responsabilitatea este mai mare. Mai mult, luați în considerare să investiți într-o abonament la sală, un pachet de clase de exercițiu sau să plătiți în avans 5K. Este mai probabil să urmați dacă ați făcut deja o investiție.

slăbește la 38 de ani centru de slăbire și bunăstare

Rezumat: Angajarea publică de a pierde în greutate vă va ajuta să rămâneți motivați și să vă faceți responsabil. Gândește și vorbește pozitiv Oamenii care au așteptări pozitive și se simt încrezători în capacitatea lor de a-și atinge obiectivele tind să piardă mai mult în greutate Discuția de schimbare face declarații despre angajamentul față de schimbările de comportament, motivele din spatele lor și pașii pe care îi veți face sau pe care îi urmați pentru a vă atinge obiectivele Prin urmare, începe să vorbești pozitiv despre scăderea în greutate.

Cum să setați obiectivele realiste de fitness

De asemenea, vorbiți despre pașii pe care trebuie să-i faceți și să vă dedicați gândurile cu voce tare. Pe de altă parte, cercetările arată că persoanele care petrec mult timp doar fantasând despre greutatea visului lor sunt mai puțin susceptibile să își atingă obiectivul.

Aceasta se numește indulgere mentală. În schimb, ar trebui să contrastăm mental.

scădere în greutate montana poti sa slabesti cu ms

Pentru a contrasta mental, petreceți câteva minute imaginându-vă pentru a atinge greutatea obiectivului dvs. Un studiu efectuat la de studenți i-a făcut să se dedice mental sau să-și contrasteze mental obiectivele de dietă.

1. Determinați de ce doriți să pierdeți în greutate

Cei care au contrastat mental au avut mai multe șanse să ia măsuri. Au mâncat mai puține calorii, au exercitat mai mult și au mâncat mai puține alimente bogate în calorii Așa cum s-a văzut în acest studiu, contrastul mental este mai motivant și duce la mai multă acțiune decât la indulgerea mentală, ceea ce vă poate păcăli creierul în a crede că ați reușit deja și vă poate determina să nu luați niciodată măsuri pentru a vă atinge obiective pentru exemple de pierdere în greutate.

Rezumat: Gândiți-vă și discutați pozitiv despre obiectivele dvs.

pierde în greutate celulita mai rău cum să slăbești și să concepi

Planifică provocări și întârzieri Stresorii de zi cu zi vor baruri amabile să slăbească întotdeauna.

Găsirea modalităților de a planifica pentru ei și dezvoltarea abilităților de a face față corespunzător te va ajuta să rămâi motivat indiferent de viața care îți aruncă drumul. Întotdeauna vor exista sărbători, zile de naștere sau petreceri la care să participe.

Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară

Și întotdeauna vor exista stresori la locul de muncă sau cu familia. Este important să începeți rezolvarea problemelor și brainstorming cu privire la aceste posibile provocări de pierdere în greutate și întârzieri.

scădere semnificativă în greutate vârstnici cum să arzi grăsime în locuri specifice

Acest lucru te va împiedica să te lași de pe cale și să pierzi motivația 2. Mulți oameni apelează la mâncare pentru confort.

Pagina principala » Pierdere în greutate » Cum să setați obiectivele realiste de fitness Cum să setați obiectivele realiste de fitness Indiferent dacă doriți să scăpați în greutate, să câștigați mușchi sau să vă măriți rezistența, este important să vă adaptați antrenamentul pentru a vă potrivi scopurilor. Acest lucru pare evident, dar aproape toată lumea care începe să lucreze în cele din urmă își găsește entuziasmul scăzut, pe măsură ce obiectivele lor se îndreaptă tot mai departe. O modalitate de a evita renunțarea la exerciții fizice este să vă asigurați că obiectivele dvs. Obiective comune de fitness Dacă nu reușiți să respectați obiectivele dvs. Vă ajută să aveți o idee clară despre ceea ce doriți și despre elementele de bază pentru ceea ce este implicat în obținerea acesteia.

Acest lucru poate duce rapid la abandonarea obiectivelor de pierdere în greutate. Crearea de abilități de coping adecvate vă va împiedica să vi se întâmple acest lucru. De fapt, studiile au arătat că persoanele care se ocupă mai bine de stres și au strategii mai bune de combatere vor pierde mai multă greutate și o vor menține mai mult timp Luați în considerare utilizarea anumitor metode pentru a face față stresului: Exercițiu.