Cum sa slabesti dupa nastere - 7 sfaturi utile si dieta de 3 zile

Cum să slăbești pentru mama care alăptează, Cum sa slabesti dupa nastere - 7 sfaturi utile si dieta de 3 zile

dl pierdere în greutate de metionină

Cum să slăbești în perioada alăptării? Unele femei reușesc să se mențină în limitele recomandate în timpul celor 9 luni, în timp ce altele acumulează kilograme cu zecile.

Ce inseamna o alimentatie corecta pentru mama care alapteaza - Luiza Parvu

După ce își aduc pe lume copiii, femeile văd cu adevărat rezultatul poftelor necontrolate: grăsimi inestetice, piele lăsată și vergeturi. De cele mai multe ori proaspetele mămici așteaptă să termine cu alăptarea pentru a începe procesul de slăbire. Există, însă, lucruri pe care mămicile le pot face pentru a scăpa de kilogramele în plus, chiar dacă alăptează. Nu încerca să slăbești în primele 6 săptămâni după naștere Programul haotic al unei mame care abia a adus pe lume un copil se poate dovedi mult prea stresant și obositor pentru a lăsa timp și chef unei încercări de slăbire.

Mai mult decât atât, în prima perioadă de după naștere, când mama își stabilește și un program de alăptare, iar bebelușul începe să se obișnuiască cu mediul extrauterin și își formează și el un program de somn și masă, corpul mamei se schimbă în mod natural.

1. Fructe și legume:

Pierderea în greutate survine în urma stabilirii procesului de alăptare. Peste de kilocalorii se pierd într-o zi când mama își hrănește bebelușul. Mai mult decât atât, în primele 4 săptămâni după naștere uterul se retrage și se micșorează ajungând la dimensiunea inițială, cea dinainte de sarcină.

Pierdere în greutate tipul corpului pitta

Studiile au demonstrat că o femeie care alăptează va slabi între 0,5 și 1 kilogram pe lună în primele luni după naștere. Mănâncă sănătos Din fericire, aceleași alimente care sunt recomandate pentru stimularea lactației constituie și o alegere fericită pentru a scăpa de kilogramele în plus. Ce alimente ar trebui să consumi Specialiștii recomandă o dietă bogată în proteine, legume verzi, fructe de pădure, carne slabă, orez, cum să slăbești pentru mama care alăptează, cereale integrale.

Sunt doar câteva dintre alimentele recomandate în alăptare care te ajută să revii mai repede la silueta dinainte de sarcină.

Alaptatul ajuta la slabit

Este foarte important să nu consumi dulciuri, sucuri sau prăjeli dacă vrei să nu adaugi prea multe calorii meniului zilnic. Gustări sănătoase Mamele obosite și ocupate au tendința de a da buzna în gustări nesănătoase cum ar fi chipsurile sau dulciurile care sunt foarte bogate în calorii, dar care nu aduc nutrienții necesari organismului.

cum să slăbești 10 kilograme de grăsime

Puteți să înlocuiți poftele de chestii pierdere în greutate valencia apelând la înlocuitori. Vă e poftă de înghețată? Cum să slăbești pentru mama care alăptează în loc un iaurt sau un fruct.

Pierderea surplusului de kilograme de după sarcină este legată de trei puncte importante a căror relevanţă începe chiar dinainte de a da naştere: kilogramele câştigate în timpul sarcinii, dieta şi activităţile fizice şi alăptarea copilului, conform Live Science care a adunat unele dintre cele mai bune studii despre slăbire şi a solicitat părerea experţilor în domeniu. Aceste kilograme în plus nu înseamnă mult în sine, dar dacă femeia rămâne din nou însărcinată sau dacă duce un stil de viaţă mai puţin sănătos şi este expusă la stres, kilogramele se pot aduna şi pot avea efecte negative asupra sănătăţii, crescând riscul apariţiei unor afecţiuni cronice cum sunt maladiile cardiace sau diabetul. În plus, intrarea într-o nouă perioadă de sarcină în timp ce mămica este deja supraponderală după ultima sarcină poate afecta negativ sănătatea fătului care poate fi hipertensiv sau se poate îmbolnăvi de diabet gestaţional. Experţii în domeniu asigură că orice femeie poate reveni la silueta dinainte de sarcină şi, mai mult decât atât, acesta trebuie să fie obiectivul fiecărei mămici.

Alegeți popcornul nesărat și țineți fructele la îndemână de preferat mai aproape decât pungile cu snacksuri sau chipsuri :. Faceți mișcare Femeile care au născut pe cale naturală se pot implica în activitatea fizică mult mai devreme decât cele care au născut prin cezariană. Dacă nu ați făcut prea mult sport nici înainte de a deveni mame, începeți cu mișcare fizică moderată cum ar fi câte 20 de minute de plimbare, exerciții de stretching pe care să le creșteți gradual în dificultate și durată.

Plimbările zilnice cu copiii, fie că împingeți un cărucior sau îi purtați în sistem, sunt o bună modalitate de a reveni rapid în formă.

Dieta in timpul alaptarii

Se credea la un moment dat că exercițiile fizice diminuează producția de lapte matern, însă studiile recente au demonstrat că acest lucru nu este adevărat. Nu exagerați! Este normal să pierdeți câte 0,5 kilograme pe săptămână.

pierderea in greutate pamela doyle

Dacă vi se pare puțin, gândiți-vă că kilogramele în plus s-au acumulat în 9 luni și corpul are nevoie de timp pentru a-și reveni la forma inițială. Dietele stricte nu sunt recomandate în timpul alăptării întrucât pot reduce producția de lapte și pot secătui corpul mamei de energie și de nutrienți.

Zumba te ajută să pierzi în greutate

Nici măcar popularele diete bazate pe proteine nu sunt recomandate în timpul alăptării. Nu vă faceți prea multe griji din cauza kilogramelor în plus.

de ce vrea să slăbească

Veți reuși să scăpați de ele treptat în timp ce alăptați dacă alegeți un stil de viață sănătos și faceți mișcare regulat.