Grasimi bune (sanatoase)

Arderea nesaturată a grăsimilor

Grăsimi Grăsimile sunt amestecuri complexe naturale, formate în principal din esteri ai glicerinei cu acizii grași, numiți gliceride.

Categories

Se mai găsesc în afară de gliceride și ceruri, vitamine, fosfatide etc. Numite şi lipide grăsimile sunt substanţe cu roluri complexe în organism : rezerve concentrate de energie, izolaţie termică şi împotriva şocurilor, solvent pentru transportul vitaminelor liposolubile A, D, E, K furnizor de acizi grasi esentiali, fara de care corpul nu poate functiona.

Fara grăsimi nu s-ar putea sintetiza diferite substante, printre care si hormonii, testosteronul de exemplu. Grasimile produc prin ardere aproximativ 9 calorii.

Clasificarea trigliceridelor.

ArticoleNutritie Exista tendinta de a lega notiunea de grasime cu ceva nesanatos, de care corpul nu are nevoie, insa acest lucru nu este valabil. Organismul are nevoie de grasimi altfel nu poate functiona normal, motiv pentru care este recomandat un consum moderat de grasimi sanatoase care sustin buna functionare a corpului si care ajuta totodata si la mentinerea greutatii. Ce sunt grasimile?

Excepţie uleiul de peşte care este ichid — grăsimi vegetale — de obicei lichide uleiurileexceptie untul de cocos care este solid Grasimile din regnul animal In organismul animal, sintetizarea grasimilor propriise face, fie in urma tranformarii altor componente ale alimentelor.

Formarea grsimilor din glucide si proteine este legata de ciclul lui Krebs De remarcat este importanta pentru aceste transformariia unor substante care ocupa un loc central: acidul piruvic, acetilcoenzima A si subsatntele care constitue unele etape Pierdere de grăsime de 40 de kilograme ciclului Krebs, precum si coenzimele procesului redox, care de asemenea au rolul  unor substante active.

Totul despre macronutrientul grasimi

Grasimile din tesuturile animale contin in structurile lor acizi grasi cu un numar pereche de atomi de carbon cuprins intre 4 si Posibilitatile organismului de a sintetiza acesti acizi, sunt foare diferite de la tesut la tesut si de specie la specie. Comun penrtu toate speciile si toate tesuturile este faptul aratat mai sus, ca biosinteza porneste de la aceiasi substanta simpla care este acetilul coenzima A denumit acid acetic activat si care    poate provenii din glucide, din aminoacizi, din alcool etilic si din acizi arderea nesaturată a grăsimilor.

Dupa felul cum este folosit acetilul conezima A se poate realiza sinteza arderea nesaturată a grăsimilor acizi grasi, deci grasimi sau producere de energie prin oxidare  pana la CO2 si H2O in ciclul citric. Trecerea spre o cale  sau alta depinde de starea generală a organismului și de factorii de mentinere a homeostazei generale.

pierderea în greutate la caprele boere

După sintetizarea acizilor grași, pentru formarea arderea nesaturată a grăsimilor propriu-zise, aceștia trebuie să se esterificecu glicerina, obținută în ciclul Krebs din glucide.

Procesul de esterificare are loc dupa o prealabila fosforilare a glicerinei. Cea mai mare parte din grasimea animalelor se gaseste sub forma se tesuturi adipoase subcutante, tesuturi adipoase asezate pe membranele  peritoneale care sustin stomacul si intestinele si grasimea depusa la suprafata organelor interne. Aceasta sursa o constituie principala sursa de lipide pentru organism, functionand in acelasi timp ca termoregulator.

cel mai bun mod de a pierde in greutate la 29 de ani

O cantitate mica de grasime se gaseste chiar in interiorul fibrei. Natura acizilor slăbește în mod sănătos determină consistenţa grăsimilor. Acizii graşi saturaţi generează grăsimi solide, iar cei nesaturaţi grăsimi lichide. Acizii grasi esentiali omega 3 si omega 6 ce formeaza grasimile polinesaturate si mononesaturate ajuta la mentinerea sanatatii incheieturilor, a parului, pielii si a nivelurilor hormonale si arderea nesaturată a grăsimilor a castigurilor de masa musculara si arderea grasimilor.

Pentru o sanatate optima raportul de omega3: omega6 ar trebui sa fie de Este foarte greu de obtinut acest aport de omega 3 pentru ca sunt putine surse alimentare, in timp ce omega 6 sunt continuti in majoritatea produselor gasite in comert.

Grăsime - Wikipedia

In ultimii ani se pune un accent deosebit si pe grasimile de tip omega 9, gasite in special in anumite suplimente nutritive sursele naturale sunt inaccesibile in mod obisnuit. Colesterolul este un component natural al tesutului animal.

cum să pierzi grăsimea cu ușurință

Colesterolul intra in compozitia hormonilor, dar in exces si in combinatie cu alti factori negativi, poate provoca diferite probleme de sanatate, mai ales ale aparatului cardiovascular.

Cea mai mare parte a colesterolului este produs in corp si teoriile vechi privind influenta aportului extern au fost infirmate in mare masura de studiile moderne.

Trigliceridele sunt principala sursa atat din alimentatie cat si din grasimea depozitata in organism. Se refera la 3 acizi grasi legati de o molecula de glicerina. Trigliceridele cu lant mediu MCT   arata ca grasimea dar sunt arse de catre organism precum carbohidratii.

Ce sunt grasimile dietetice?

Conform cercetarilor, grasimile MCT pot ajuta la arderea grasimii, insa doar cand inlocuiesc cantitati mari cam 60g de alte grăsimi din dieta. Exista dovezi ca suplimenatrea cu ulei MCT poate micsora apetitul.

Alimente care ajuta la arderea grasimilor

In mod interesant, lucrurile ce ridica temperatura organismului, ca efedrina, cafeaua, proteinele si exercitiul fizic, micsoreaza de asemenea apetitul. MCT-ul are un efect termogenic ce poate cu adevarat sa contribuie la controlul apetitului.

Care sunt sanatoase? Totul despre Grasimi: Saturate sau Nesaturate? Stii sa faci diferenta intre grasimile sanatoase si cele mai putin sanatoase? Intre cele saturate si cele nesaturate?

Doza recomandata de MCT pentru reglarea apetitului este de doua linguri luate arderea nesaturată a grăsimilor o ora inainte de mese sau inainte de antrenament. Se gasesc in special in nuca de cocos si uleiul de cocos. Nu este o grasime, ci un alcool, dar cu proprietati asemanatoare atat carbohidratilor cat si grasimilor. Este utilizata in diferite suplimente fara grasime si poate fi folosita ca energizant, cu conditia sa consumi arderea nesaturată a grăsimilor apa pentru a preveni deshidratarea.

Sunt grăsimi foarte importante pentru integritatea celulelor, mai ales a celor hepatice, cat si in trasnportul celorlalte grăsimi si ale colesterolului.

Pentru a menține sănătatea inimii și a rămâne slab, se recomandă alegerea alimentelor cu mai puține grăsimi.

Probabil cea mai cunoscuta si importanta este lecitina, care se gaseste in oua, ficat, soia, alune si germeni de grau. Lecitina ajuta procesul de slabire si ajuta la curatarea vaselor de sange, pe langa efectul benefic cunoscut asupra sistemului nervos si creierului.

Sterolii— sunt grăsimi cu functii importante in organism, mai ales in sistemul hormonal. Colesterolul este un sterol, de asemenea vitamina D. Sterolii din plante nu au legatura cu hormonii steroizi sau cu dopingul, fiind benefici pentru sanatate.