Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Sfaturile pierd grăsimea corporală. Cum să pierzi grăsimea corporală | boldcharts.ro

Vestea bună este că, în spatele fiecărui regim de succes, există aspecte științifice simple: pentru a arde grăsime, trebuie doar să consumi mai puține calorii decât pierzi. Totuși, a determina câte calorii și din ce alimente provin este aspectul cel mai confuz și înșelător în rândul femeilor. Citiți articolul de mai jos pentru o abordare contondentă, destul de flexibilă bazată pe știință pentru a pierde în greutate și cel mai bun: funcționează.

7 sfaturi despre cum să scapi de grăsime fără a pierde masa musculară

Acest număr este calculat în funcție de înălțimea și greutatea persoanei, fiind un bun indicator al cantității de grăsime din organism. Mai mulți medici o folosesc de rutină pentru a determina dacă greutatea este într-un interval acceptabil. Determinați IMC ideal. Când indicele de masă corporală este sub 18,5, femeia este sub greutatea recomandată; intervalul normal este de la 18,5 la 24,9. Excesul de greutate este cuprins între 25 și 29,9, iar peste aceasta, ea este obeză.

Obiectivul ar trebui să fie o greutate ideală, cu IMC în intervalul normal de 18,5 și 24,9.

Cum să pierzi grăsimea corporală (femei)

Gândește-te de ce vrei să slăbești: este o problemă de sănătate sau deșertăciune? Reflectați obiectivul final și scrieți-l, lipiți-l pe ușa frigiderului, pe biroul din birou, pe oglinda din baie sau oriunde vedeți întotdeauna acel obiectiv. Știți că nu există nicio modalitate de a pierde în greutate la un punct localizat.

sfaturile pierd grăsimea corporală pierderea în greutate și pierderea de grăsime corporală

În ciuda a ceea ce multora le place să facă reclamă clienților, nu există nicio modalitate de a arde grăsimea într-un singur loc al corpului cu excepția cazului în care suferiți liposucție.

Calcularea unui obiectiv sănătos de ardere a caloriilor Obțineți rata sfaturile pierd grăsimea corporală metabolizare bazală TMB. Indică câte calorii arde corpul pe zi, îndeplinind funcții de bază ale metabolismului, cum ar fi respirația și digerarea alimentelor, de exemplu.

Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati. Oricand restrictionezi aportul caloric intr-un mod sfaturile pierd grăsimea corporală de drastic vei pierde greutate. Deci, daca sigurul tau scop este de a pierde greutate — a te putea uita la cantar si a vedea o cifra cu un anumit numar de unitati mai mica ca inainte, si nu iti pasa de unde provine aceasta pierdere sau cat timp poate fi mentinuta, ai putea afirma ca aceste diete functioneaza. Exista doua probleme majore cu aceasta abordare: In primul rand, pierderea in greutate in urma dietelor foarte restrictive nu rezista aproape niciodata.

Este un calcul important pentru a determina necesarul de calorii de bază. Femeile sedentare ar trebui să înmulțească rata de metabolizare bazală cu 1,2; cei care desfășoară activități moderate trebuie să-și înmulțească BMR cu 1,3 sau 1,4.

Exercitarea la vărsare de lire sterline

În cele din urmă, cei care sunt foarte activi fizic vor înmulți valoarea cu 1,4 sau 1,5. Rezultatul obiectiv este o estimare a numărului de calorii arse pe zi.

sfaturile pierd grăsimea corporală cum să mănânci pentru a arde grăsime

Folosind în continuare exemplul femeii de mai sus, BMR este de 2. Rezultatul, care este de 2. Calculați-vă obiectivul caloric. Revenind la exemplul de mai sus, arsurile calorii sunt de sfaturile pierd grăsimea corporală. Cu toate acestea, este întotdeauna dificil să-l menții. Ele sunt importante pentru recuperarea mușchilor pe măsură sfaturile pierd grăsimea corporală corpul îmbătrânește și după antrenament. Dacă obiectivul este să fie subțire și să aibă un corp mai definit în loc de subțire și flăcătorconsumați întotdeauna proteinele necesare.

De exemplu: dacă cântărești 90 kg, înmulțiți greutatea cu 0,8 rezultatul este de 72 g, în acest caz. Încă un sfaturile pierd grăsimea corporală dacă cântărești 90 kg, înmulțiți greutatea cu patru: rezultatul este câte calorii ar trebui sfaturile pierd grăsimea corporală mâncați pe zi.

sfaturile pierd grăsimea corporală cum să slăbești în mod japonez

Obțineți cantitatea zilnică de grăsime necesară. În elaborarea dietelor, multe femei sunt tentate să-și taie aproape toată sau toată grăsimea din dieta lor; cu toate acestea, este important pentru sănătate pe sfaturile pierd grăsimea corporală lung. Grăsimea este o cărămidă care construiește țesuturi sănătoase, pe lângă faptul că ajută la producerea hormonilor corect.

Ce este slăbitul din greutate?

Pentru a afla câte calorii de grăsime ar trebui să consumi într-o zi, înmulțiți 0,2 și 0,35 cu obiectivul caloric. De exemplu: dacă furajul va fi 2. Din aceste valori, veți ști că, dintre cele 2. Pentru a afla câte grame de grăsime sunt recomandate, împărțiți doar nouă.

Acest lucru se datorează faptului că există 9 calorii pe gram de grăsime. De exemplu: folosind modelul de mai sus, veți ști că, pentru o dietă de 2. Prin urmare, trebuie să mâncați zilnic 54,2 până la 94,7 grame.

2. Ridica Greutati Mari

Calculați câte carbohidrați aveți nevoie pe zi. În acest fel, nu există o cantitate exactă pe care ar trebui să o consumi; acest lucru este valabil în funcție de caloriile care rămân în dieta dvs.

Exemplu: aveți 90 kg și intenționați să mâncați 2.

sfaturile pierd grăsimea corporală perioade de pierdere în greutate pentru a mânca

Din calculul zilnic al proteinelor, veți ști că aveți nevoie de cel puțin de calorii, iar grăsimi, de la la de calorii zilnic. Pentru a calcula numărul minim de calorii din carbohidrați, scade valorile maxime ale grăsimilor și proteinei grăsimi și proteine din total, care este 2.

sfaturile pierd grăsimea corporală poti sa slabesti in 4 luni

Calculul este 2. Sfaturile pierd grăsimea corporală a converti caloriile din carbohidrați în grame, trebuie doar să știți că există patru calorii pe gram de carbohidrați.

Astfel, pentru a converti caloriile în grame, trebuie doar să împărțiți la 4. Metoda 2 din 6: Înțelegerea modurilor dvs.

Căi de a pierde grăsime corporală

Prima săptămână ar trebui să fie dedicată analizei obiceiurilor tale alimentare, luând note într-un jurnal. Notează tot ce mănânci și bei săptămâna aceasta, fără a uita de gustări și, de asemenea, înregistrând dimensiunile porțiilor. Pe lângă faptul că notează ce bei și mănânci, notează și starea de spirit. Căutați modele, deci amintiți-vă cum a fost să vă fie foame: trist, stresat, plictisit? Când stabiliți că mâncați când sunteți iritat, nu uitați de acest lucru atunci când începeți dieta.

Este necesar să se evite, cu orice preț, revenirea la vechile obiceiuri alimentare. Află care este aportul tău mediu de calorii.

După o săptămână notând tot ce mănânci, analizează câte calorii consumi folosind un calculator. Adăugați valorile și împărțiți-le la șapte pentru a obține valoarea zilnică. Determinați consumul zilnic de macronutrienți. Un site web de bună nutriție ar trebui să ofere date despre cantitatea de macronutrienți din alimentele dvs.

Acest lucru este valabil și pentru aportul de grăsimi, carbohidrați și proteine. Sfaturile pierd grăsimea corporală important să știți câți macronutrienți obțineți, deoarece trebuie să restricționați tipurile potrivite de calorii pentru a nu vă neglija sănătatea în timp ce sunteți pe o dietă. Planifică-ți mâncarea.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

După ce ai obiectivele tale de calorii și macronutrienți, pe lângă analizarea obiceiurilor tale alimentare, află ce trebuie să tai sau să schimbi pentru a atinge aceste obiective. Este nevoie de răbdare.

Metoda 3 din 6: Știi mai multe despre alți factori Încorporați alimentele sănătoase în dietă. Puteți adăuga sau înlocui exemplele de mai jos: Surse de proteine: piept de pui fără piele, curcan măcinat, carne de bizon, albus de ou, iaurt grecesc și tofu.

Surse de grăsime: migdale, alune, semințe de in și chia, pește, gălbenuș de ou și ulei de măsline.

7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală

Surse de carbohidrați: cartofi dulci, orez brun, fructe, ovăz, tărâțe, germeni de grâu, grâu, legume și fasole. Tăiați din dietă alimente extrem de procesate. Pâinea, dulciurile, pastele, mâncarea rapidă și preparatele preambalate și congelate sunt proaste pentru sănătatea dvs. În al doilea rând, carbohidrații prelucrați au, în general, indici glicemici mari, ceea ce înseamnă că pot provoca vârfuri de insulină care ajung să promoveze creșterea în greutate, pe care nicio femeie nu le dorește atunci când lucrează pentru a arde grăsimea.

În cele din urmă, alimentele procesate au un conținut scăzut de fibre, ceea ce te face să simți foame mai repede. Cereți ajutor rudelor sau colegilor de cameră. Atunci când oamenii care locuiesc în aceeași gospodărie ca și dvs. Poate cineva nu va face nici un regim cu tine. Curata bucataria. Faceți-vă o favoare: luați mâncarea de gunoi din cămară și aruncați-o.

Nu este ușor, dar cu siguranțăeste posibil.

Mergeți la supermarket și faceți cumpărăturile. Mănâncă mese mici, dar dese. După ce te trezești, fă mereu micul dejun. Este o sfaturile pierd grăsimea corporală bună de a vă simți mai mulțumiți în timp ce tăiați calorii și grăsimi.

Scrie totul. Singura modalitate de a vă asigura că acest nou model de alimentație va funcționa este să-l urmați la scrisoare și să știți că faceți acest lucru, trebuie să scrieți tot ce mâncați și beți. Nu uitați să scrieți și dimensiunile porțiunilor.

Nu estimați porțiuni: folosiți căni de măsurare și linguri. Mai bine: cântăriți toate vasele. Metoda 4 din 6: Efectuarea exercițiului fizic Faceți antrenament în greutate. Când există un deficit de calorii, organismul arde grăsime și depozite musculare pentru a produce energie.

Este în regulă să pierzi grăsime, dar mușchii trebuie întreținuți; astfel, pentru a nu scăpa de masa musculară, trebuie să faceți antrenament cu greutatea.

Femeile au până la 40 de ori mai puțin testosteron decât bărbații. În competițiile de haltere, este obișnuit oraș pierdere în greutate vezi femei foarte sfaturile pierd grăsimea corporală, dar fac înlocuirea hormonilor și se antrenează ani de zile pentru a ajunge la acest nivel. Antrenamentul în greutate pentru femeile obișnuite care nu iau suplimente va face ca organismul să nu aibă o masă mult definită, ci o siluetă mai uniformă și mai tonifiată.

  1. Vestea bună este că nu trebuie să cumpărați echipamente de fantezie sau cărți de dietă pentru a începe să pierdeți grăsime.
  2. 6 MODURI DE A PIERDE GRĂSIMEA CORPORALĂ (FEMEI) - SFATURI -
  3. Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Nu fiți timizi și ridicați greutatea! Pentru a maximiza performanța, concentrați-vă pe exerciții compuse, cum ar fi mortele, ghemuțele, presele de la bancă, dezvoltarea frontală a biletelor și a barelor.

După ce te-ai obișnuit cu activitățile, fă exerciții de izolare, cum ar fi bucle de barbell, prelungirea tricepsului, punte pentru glute și multe altele.

Dacă nu ai făcut niciodată antrenament în greutate, pregătește-te să fii foarte dureros în prima săptămână.

Ca toate noile exerciții, introduceți-l treptat și lăsați-vă corpul să se adapteze pentru a evita rănirea. Faceți exerciții cardiovasculare ușoare. Sunt foarte bune pentru sănătate, în general; începe să practici cel puțin o jumătate de oră de acest tip de activitate timp de patru sau cinci zile pe săptămână. Nu cădeați în ciclul vicios al exercițiilor cardiovasculare și al dietei. În ea, persoana face activități pentru a arde calorii, pierderea în greutate aproape de obiectiv ce îl face să fie mai foame și îl face să mănânce și mai mult.

În curând, este tentată să crească încărcătura de exerciții fizice, devenind și mai flămândă și supraalimentată, repetând ciclul. Pe săptămână, activitățile cardiovasculare nu ar trebui să dureze două-trei ore, cu excepția cazului în care doriți cu adevărat să vă antrenați pentru a vă forma.