Avem în noi enzima care reduce stratul de ţesut adipos

Cum să declanșeze enzime de ardere a grăsimilor

slabire bere

În picioare Dacă ar exista un mic comutator localizat în corpul tău, care ar crește potențialul tău de ardere a grăsimilor și, în cele din urmă, te va ajuta să renunți la ultimele câteva kilogrameai porni-o? Aproape toți cei care au mâncat vreodată ar răspunde cu un răsunător "Da! Dar ce ar fi daca arderea grasimilor este la fel de simpla ca si optimizarea hormonilor si, la randul lor, cresterea productiei unei enzime putin cunoscute deja produse de corpul tau?

În termeni de ardere a grăsimii, cafeina acţionează prin combinarea cu celulele grase şi îmbunătăţirea lipolizei. Prin acest proces grăsimea părăseşte celula pentru a ajunge în ţesuturi, cum ar fi ţesutul muscular, unde este arsă pentru energie. De asemenea, cafeina ajută aceste celule să nu mai depună direct grăsimea. În timp ce băutul cafelei este metoda folosită de cei mai mulţi oameni pentru a-şi lua porţia de cafeină, îţi sugerăm să rămâi fidel administrării cafeinei sub formă de tablete. Astfel e mai uşor să controlezi dozajul, iar un flacon cu tablete de cofeină este foarte ieftin.

Această enzimă, denumită lipază sensibilă la hormoni HSLeste o enzimă naturală responsabilă de defalcarea celulelor grase din organism și, împreună cu insulina, determină cât de repede și eficient organismul nostru va elimina grăsimea.

În termeni simpli, dorim ca producția noastră HSL să fie puternică, păstrând în același timp nivelul scăzut al insulinei hormonul de stocare a grăsimilor pentru a arde eficient grăsimea.

Cinci ingrediente care iti garanteaza arderea grasimii

Dacă oricare dintre aceste sisteme funcționează mai puțin decât optim, corpul nostru va rezista oricărei încercări de a elimina excesul de greutate, chiar dacă luăm suplimente de "ardere de grăsime" sau dieta greu.

Lucrul minunat despre HSL este că ne putem forma corpul pentru a produce mai mult din acesta prin anumite tipuri de pregătire și programe de alimentație - nu sunt necesare pastile sau suplimente.

Mai jos sunt cateva trucuri pentru a adauga la rutina dvs. Postul intermitent Mantrele populare de "nu săriți niciodată o masă" și "mâncați șase mese pe zi" cad repede pe marginea drumului, pe măsură ce lista beneficiilor postului intermitent crește din ce în ce mai mare.

În afară de creșterea longevității și scăderea inflamației, unul dintre avantajele majore evidențiate de postul intermitent este lipsa de grăsimi, chiar și fără restricții intense de calorii.

scrisoare despre scăderea în greutate

Când vom repede, întregul nostru mediu metabolic se va schimba, stabilind stadiul pentru HSL pentru a lucra magia lui de ardere a grăsimilor. În timpul fazei de repaus alimentar, hormonul de cum să declanșeze enzime de ardere a grăsimilor GH crește în timp ce insulina scade.

  1. Pierde grăsime în jurul inghinalului

Această scădere a nivelurilor de insulină este crucială, deoarece insulina este hormonul responsabil pentru depozitarea grăsimilor în organism atunci când nivelurile sunt ridicate, mai degrabă decât arderea lor. Odată ce acest mediu hormonal este setat, se declanșează HSL, permițând eliberarea grăsimilor din celule pentru a fi consumate arse pentru energie.

este mai mare sau arde mai bine grăsimea

Încadrarea în puterea de ardere a grasimii postului intermitent implică mai multe metode diferite și poate necesita o perioadă de încercare și eroare pentru a afla care funcționează cel mai bine pentru dvs. Metodele populare includ: Sari peste micul dejun: Această metodă de repaus presupune consumul într-o perioadă mai scurtă de timp și ar include consumul primei mese a zilei, în timpul prânzului, între orele 12 și 13, cu o a doua masă urmând la ora 7 la ora 8 pm, apoi postul până la prânz a doua zi.

Ultima oră

Postul post-natal: Tmetoda lui implică postul pentru o zi întreagă cu mai puțin de de calorii, apoi "sărbătoresc" a doua zi, alternând în fiecare zi sau în fiecare zi. Este important să vă amintiți că un program de post poate fi structurat pentru a vă satisface nevoile, deoarece fiecare organism este diferit.

Cum să declanșeze procesul de ardere a grăsimilor Pastile de dietă fastin de unde să cumpărați la fata loc arde grasimea din burta. Pastile de ardere rapidă de grăsimi jacques cum slabesti cu stepperul top pastile dietetice. Cum sa Arzi Grasimea de pe Abdomen cel mai bun peste pastila dieta contra, care chiar funcționează Arzătoare de grăsime fenq cum slabesti dupa 50 ani rezultă dieta rapidă în grăsimi.

Pe langa scurtarea timpului petrecut la sala de sport, HIIT se dovedeste a fi superior celorlalte forme de cardio pentru pierderea de grasimi datorita capacitatii sale de a mobiliza depozitele de grasime prin cresterea hormonului de crestere, scaderea insulinei si scaderea stocarii primare a grasimilor enzima lipoprotein lipaza LPL.

Cheia este să ieși totul în efort în timpul fazei dvs. De exemplu, sprintul la efort maxim timp de 30 de secunde, recuperarea timp de 60 de secunde, apoi repetarea pentru un total de 15 până la 30 de minute.

Aflați că vă puteți construi timpul de sprint sau de "muncă" dacă sunteți începător.

de ce nu voi pierde niciodată în greutate

În picioare Permanent nu poate fi prima strategie care vine în minte atunci când vorbim despre hormoni, dar se pare că HSL poate fi stimulată pur și simplu de a sta în majoritatea zilelor dvs. Motivul pentru aceasta este că eliberarea HSL este sever limitată în timpul inactivității în timp ce crește atunci când mușchii sunt contractați, chiar dacă această contracție se întâmplă în timpul activităților mundane cum ar fi în picioare și mersul pe jos.

Pentru a crește potențialul de ardere a grăsimilor pe tot parcursul zilei, încercați să treceți la un birou în picioare la serviciu sau să stați la picioare în cum să declanșeze enzime de ardere a grăsimilor ce vizionați televizorul.

slabire kutki

Folosirea acestor metode va da startul producției dvs. HSL, oferindu-vă un avantaj încorporat pentru a deveni un arzător de grăsime mai eficient.

  • Sfaturi pentru a slăbi în mod sănătos

Recomandat Articole Interesante.