Aranjarea Antrenamentelor pentru Slabire de-a Lungul Saptamanii

Rutina de slabire cu greutati. Diversifică rutina de antrenament

Abdomenul poți să-l antrenezi de 2 ori pe săptămână în zile de odihnă.

rutina de slabire cu greutati

Nu e nevoie de mai mult de minute. Mișcările compuse precum îndreptări sau genoflexiuni antrenează abdomenul foarte bine. Pătrățelele se fac în bucătărie, nu la sală.

Fă cardio de intensitate scăzută în zilele de odihnă sau scurte sesiuni de HIIT Eu consider că cele mai bune exerciții cardio atunci când slăbești sunt Exercițiile cardio informale. Nu interferează cu recupearea, nu fac foame și nu stresează Sistemul Nervos Central.

Citește articolul pe care l-am scris pe tema asta. Asta e recomandarea mea standard. Totuși, e ok să incluzi și cardio mai intens la perioada de slăbit rutina de slabire cu greutati timp cât sesiunile sunt scurte.

Ce nu-ți recomand să faci 1. Nu face volum mult la deficit caloric Mitul că repetările multe duc la definire musculară a apărut din cauza culturiștilor profesioniști care în perioada de pregătire pentru concurs cresc mult volumul exercițiile și sesiunilor de cardio.

rutina de slabire cu greutati

Ei fac asta pentru că numărul mare de repetări ard mai multe calorii și mai mult glicogen muscular pentru ca să slăbească mai repede.

Ei îți permit să facă asta pentru că iau steroizi și nu trebuie să-și facă griji cu pierderile musculare dar suferă pe alte părți. Pentru naturali asta e o recomandare foarte proastă pentru că volumul crescut de obicei duce la supra-antrenare și la pierderi de forță în mare parte din cauza restricției de calorii și în special de carbohidrați.

Prima dată când am slăbit, eu asta am făcut. Am tăiat carbohidrații, am introdus o grămadă de cardio și am păstrat rutina de antrenament aceeași multe seturi cu multe repetări.

rutina de slabire cu greutati

Ca rezultat, forța mea la sală s-a prăbușit. Spre exemplu am pierdut 10 kg la piept. Nimic nu m-a frustrat și descurajat mai tare decât pierderea de forță.

Exerciții pentru slăbit - Slăbește rapid din 5 mișcări! - boldcharts.ro Blog

De fapt, m-am lăsat de sală o perioadă la scurt timp dupaia pentru că nu reușeam nici cum să fac progres. Și acum când slăbesc pierd un pic din forță la exercițiile de împins nu știu de ce doar la astea din cauza nivelurilor mai scăzute de glicogen muscular dar în nici un caz 10kg.

Nu ridica greutăți ca să arzi calorii Antrenamentele de forță ard puține calorii și nu are sens să faci volum mai mult ca să accelerezi slăbirea. Unii susțin antrenamentele de genul ăsta pentru că zic că ard mai multă grăsime după antrenament dar de fapt se ard în plus doar câteva zeci de caloriiprea puțin ca să facă o diferență majoră.

În plus, un deficit caloric e un deficit în abilitatea corpului de a se reface după efort. Abilitatea de recuperare nu ar trebui risipită ci păstrată pentru refacerea după antrenamentele de forță. SNC e cel care controlează contracția rutina de slabire cu greutati musculare și dictează forța maximă pe care poți să o dezvolți. Dacă SNC e epuizat și nu poate ține pasul cu ce pot ridica mușchii tăi, consecința e pierderea musculară.

Asta e o recomandare mai puțin importantă pentru că dacă rutina de antrenament nu are două zile grele una după alta, te poți antrena liniștit și rutina de slabire cu greutati zile consecutiv.

  1. All rights reserved doc.
  2. Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide
  3. Exercitiile cu greutati: de ce e gresit sa faci aceleasi exercitii zilnic
  4. Cum să te antrenezi în timp ce slăbești – Think Eat Lift
  5. Top 5 Antrenamente pentru Slabit - Cele mai Bune Programe
  6. Rutină de antrenament pentru slăbit - Myprotein
  7. Pierdere în greutate pylori

Nu fă repetări până cedezi Când slăbești e de preferat să nu faci repetări până nu mai poți. Oprește-te întotdeauna cu rutina de slabire cu greutati repetare sau două înainte să cedezi. Contrar la ce crede lumea, repetările forțate nu te ajută să crești în forță. Repetările forțate la mișcările compuse care implică mai multe încheieturi îți seacă Sistemul Nervos Central și vei fi slab tot restul antrenamentului.

Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate.

Ai observat asta? Ca rezultat, probabil vei stagna sau pierde din forță și implicit vei stagna sau pierde din masa musculară. Fă numai atâtea repetări cât poți singur. Antrenează mușchii nu ego-ul. Să nu fac repetări forțate a fost una dintre cele mai mari revelații la sală pentru mine. De când fac toate repetările singur și dau tot ce pot, forța mi-a crescut mai mult și mai repede decât oricând.

Daca vrei sa slabesti, nu renunta la antrenamentele cu greutati! - Bodyshape Transformation Centre

În plus ști exact care e nivelul tău și ști exact când să crești greutatea de pe bară uitându-te la antrenamentul trecut. Încearcă și tu luni și vezi cum e. Nu te antrena când ești obosit Dacă vezi că nu ai nici cum performanța la care te așteptai, du-te acasă și vin-o ziua următoare. Nu te forța atunci când corpul îți spune că are nevoie de odihnă.

Întoarce-te puternic mâine. Recomand cu tărie să-l citești toată cartea de fapt.

rutina de slabire cu greutati

Uite care zice el că sunt semnele comune ale epuizării: când cari greutățile par mai grele decât de obicei, seriile de încălzire nu sunt o joacă ca de obicei ci necesită un pic de efort, mici dureri în mușchii pe care îi antrenezi, mici dureri ale încheieturilor, descurajare mentală înainte de setul de efort maxim, nu te poți imagina ridicând greutățile cu care vrei să lucrezi. Dacă ai câteva din semnele astea, probabil te-ai antrenat prea mult și ai nevoie de o scurtă odihnă.

Trebuie să recunosc că nici eu nu respect totdeauna regula asta.

rutina de slabire cu greutati

De multe ori zic că fără efort nu câștigi și mă forțez să continui dar de fiecare dată când fac asta am un antrenament prost. Nu face cardio intens sau moderat perioade lungi Performanța la sală de obicei scade dacă combini cardio intens circuite, HIIT, etc.

Exercitiile cu greutati: de ce e gresit sa faci aceleasi exercitii zilnic

Exercițiile cardio lungi de minute interferează cu creșterea și forța musculară. De fapt, cu cât sunt mai lungi sesiunile de cardio, cu atât mai mult interferează cu progresul la antrenamentele cu greutăți. Nu face shimbări doar de dragul de a le face Consistența și nu varietatea îți va aduce succesul.

Ce arde mai multa grasime ? Cardio sau Antrenamentele cu Greutati - OMF Ep. 06

Nu schimba ordinea exercițiilor, numărul de repetări, zilele când te antrenezi sau exercițiile pe care le execuți mai des de luni. Nu repara ceva ce nu e stricat. Dacă faci progres bun, nu schimbi nimic. Tentația să faci schimbări e mare dar trebuie să te controlezi și să rămâi constant pe ceea ce funcționează.

Daca vrei sa slabesti, nu renunta la antrenamentele cu greutati!

Ăsta e sistemul pe care l-am folosit în ultima perioadă de definire și cel pe care-l recomand. Sincer cred că o să fii surprins cât de eficient e genul ăsta de antrenament. Fă o încercare și vezi.