Cum să maximizați pierderea de grăsimi în timpul antrenamentelor cardiovasculare

Maximizați pierderea de grăsime

Pagina principala » Gestionarea greutății » Cum de a maximiza rata de ardere a grasimilor Cum de a maximiza rata de ardere a grasimilor Pierderea în greutate este despre vărsarea grăsimii, nu a mușchiului.

Interesant

Pentru a maximiza arderea grasimilor, veți dori să combinați strategic dieta și maximizați pierderea de grăsime fizice. Trebuie să reduceți aportul de calorii suficient, dar nu prea mult, și faceți două tipuri de antrenamente - formare intensivă cu interval de intensitate și formare de forță.

Dacă vă luptați să pierdeți grăsimea, consultați-vă medicul sau un dietetician pentru a vă ajuta să proiectați un plan maximizați pierderea de grăsime să se potrivească obiectivelor dvs. Maximizați pierderea de grăsime grasimile cu exerciții aerobice.

Reducerea numărului de calorii pe care trebuie să-ți menținem în greutate actuală cu până la de calorii pe zi promovează o pierdere în greutate de kilograme săptămânal.

pierderea de grăsime ruptă

De exemplu, dacă aveți nevoie de de calorii pe zi pentru a vă menține greutatea, maximizați pierderea de grăsimi prin limitarea aportului la la 1 de calorii pe zi. Un calculator de calorii on-line vă poate ajuta să determinați nevoile de calorii pe baza maximizați pierderea de grăsime pe care le conectați: vârsta, greutatea, înălțimea și nivelul de activitate.

Newest ideas

Cu toate acestea, pentru a preveni o încetinire a arderii grasimilor, femeile nu ar trebui să mănânce mai puțin de de calorii pe zi și bărbați nu mai puțin de 1. Exerciții de înaltă intensitate pentru a maximiza arderea grăsimilor Exercițiul aerobic este o modalitate bună de a arde calorii și grăsimi, dar pentru a maximiza puterea de ardere a grăsimilor corpului dumneavoastră, doriți să includeți antrenament cu interval de intensitate mare sau HIIT.

Filozofie și religie Cum de a maximiza pierderea de grăsime în timpul antrenamentelor cardiovasculare Activitatea fizică poate avea multe forme. Fiecare exercițiu permite obținerea unor rezultate diferite. Există zeci de antrenamente diferite de la alungiri, exerciții de forță și exerciții de ardere a grăsimilor.

Acest tip de exercițiu aerobic alternează între perioadele de exerciții rapide, urmate de un ritm mai lent pentru o perioadă definită de timp. De exemplu, ați putea să faceți ciclurile cât de repede puteți la o rezistență ridicată timp de 2 minute, apoi să faceți un ritm mai lent și o rezistență mai mică timp de 3 minute, alternând între cele două timp de 30 de minute.

cea mai bună pierdere în greutate într-o săptămână

Cu toate acestea, datorită intensității antrenamentului, este mai bine să limitați HIIT la două ori pe săptămână. Pentru a vă menține pe drumul cu arderea grăsimilor, includeți de minute de exerciții aerobice cu intensitate moderată, cum ar fi o plimbare cu bicicleta sau înotați, în alte trei zile în timpul săptămânii.

Categorii populare

Construieste musculare pentru arderea grasimilor În timp ce este posibil să lucrați din greu pentru a maximiza arderea grăsimilor, atunci când tăiați calorii, corpul dumneavoastră ar putea arde și o parte din mușchii dumneavoastră pentru energie. Pentru a minimiza pierderea musculară, includeți exerciții de antrenament de forță ca parte a planului dvs.

Exercitarea mușchilor nu numai că ajută la prevenirea pierderilor suplimentare, dar poate ajuta la limitarea declinului metabolismului, diete care se confruntă adesea cu scăderea greutății corporale.

La pachet Când vine vorba de pierderea grăsimii și tonifierea mușchilor, în special în jurul șoldurilor, combinația potrivită de dietă și exerciții fizice poate face diferența. Cu toate acestea, întrucât nu puteți reduce grăsimea într-o zonă a corpului dvs. Odată ce începeți să pierdeți în greutate, vă puteți concentra pe exerciții care vă pot ajuta să tonificați mușchii din șolduri și din miez. Având mai puțini grăsimi și mai puternici mușchii inferiori ai corpului poate oferi șoldurilor un aspect mai slab, mai sculptat.

Deoarece țesutul muscular arde mai multe calorii decât țesutul adipos, construirea masei corpului slab vă oferă un impuls mic al metabolismului. Pentru a obține cel mai mare număr de beneficii, mutați-vă musculatura până la punctul de epuizare, folosind greutăți libere, mașini de greutate sau benzi de rezistență, făcând două până la trei seturi formate din opt până la 12 repetări fiecare.

șapte pierderi de greutate ascuțite

Planificați-vă pentru două antrenamente pe săptămână, dar faceți-le la distanță de câteva zile pentru a vă oferi mușchilor șansa de a vă recupera. Luați în considerare ceea ce mâncați Dezbaterea este încă despre faptul dacă o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați sau o dietă cu conținut scăzut de grăsimi este mai bună pentru pierderea de grăsime și menținerea acesteia.

În orice caz, calitatea alimentelor pe care le consumați într-o dietă cu pierdere în greutate contează, iar alegerea hrănitoare vă face să vă simțiți energizați.

Alimentele procesate, cum ar fi sifon, dulciuri, alimente prăjite și chipsuri, se pot împacheta pe grăsime și ar trebui să fie limitate în planul de dietă cu arderea grasimilor. Scopul pentru 0,5 la 0,8 grame per kilogram de greutate corporală, sau 90 la de grame pentru o persoană de de lire sterline.

Păsările de curte, fructele de mare, ouăle, carnea roșie slabă, alimentele din soia și fasolea fac opțiuni bune pentru proteine.