6 obiceiuri "sanatoase" care va ingrasa

Pierdeți în greutate eo

pierdeți în greutate eo

Fibrele vă pot ajuta să pierdeți în greutate. Dar numai un tip specific Acest articol explică modul în care fibrele solubile pot favoriza pierderea în greutate. Pur și simplu, fibrele se referă la carbohidrații care nu pot fi digerați de intestin. Este clasificat fie ca solubil, fie ca insolubil, în funcție de faptul că se dizolvă în pierdeți în greutate eo. Fibrele insolubile funcționează mai ales ca agenți de încărcare, adăugând conținut în scaun.

Mesaj de navigare

În schimb, anumite tipuri de fibre solubile pot afecta în mod semnificativ sănătatea și metabolismul — precum și greutatea specifică. Fibrele nu se digeră și tind să ajungă la intestinul gros relativ neschimbate.

Acolo, anumite fibre solubile ajută la hrănirea bacteriilor intestinale prietenoase, care sunt esențiale pentru o sănătate bună. Sănătatea intestinală Se estimează că de miliarde de bacterii trăiesc în intestin, în principal în intestinul gros.

Alături de alți microbi găsiți în sistemul digestiv, aceste bacterii sunt adesea numite flora intestinului sau microbiomul intestinal.

pierdeți în greutate eo

Diferite specii de bacterii joacă roluri importante în diferite aspecte ale sănătății, inclusiv pierde în greutate tucson greutății, controlul glicemiei, imunitatea și chiar funcția creierului.

La fel ca alte organisme, bacteriile trebuie să mănânce bine pentru a rămâne sănătoase. Aici intervine, în cea mai mare parte, solubile în fibre.

  • Pierdere grasime stransa
  • Pierde în greutate stil pinoy

Fibrele solubile trec prin sistemul digestiv în mare parte neschimbate, ajungând în cele din urmă la bacteriile intestinale prietenoase care o digeră și o transformă în energie utilizabilă. Fibrele care beneficiază de bacteriile intestinale sunt cunoscute sub numele de fibre prebiotice sau fibre fermentabile.

pierdeți în greutate eo

Este considerat foarte benefic pentru sănătate și greutatea corporală. Pierdeți în greutate eo fibre insolubile, cum ar fi amidonul rezistent, funcționează și ca prebiotice.

Sursa: fitbody. Consumul de fibre a fost legat de inflamația redusă. Fibrele cu vâscozitate ridicată asigură plenitudine crescută, apetit redus și scădere automată în greutate. Fibrele cu vâscozitate scăzută par să nu aibă nicio influență asupra acestor factori.

Related Content

Suplimentele cu fibre sunt de obicei ineficiente pentru pierderea în greutate. Cu excepția glucomananului.

  • Pierderea în greutate în vogă
  • Pierdeți în greutate cu argila bentonită

Cu toate acestea, obținerea fibrei din alimente vegetale întregi este mai bună decât suplimentarea. Fibrele dense, solubile se găsesc numai în alimentele vegetale. Alimentele vegetale întregi precum fasolea, sparanghelul, varza de Bruxelles și ovăzul sunt bogate în fibre vâscoase.

Acest articol explică modul în care fibrele solubile pot favoriza pierderea în greutate.

Consumul mai multor alimente bogate în fibre poate fi o strategie eficientă pentru a pierde în greutate. Cu toate acestea, la fel ca multe metode de slăbire, aceasta nu va duce la rezultate pe termen lung decât dacă o asociați cu o schimbare durabilă a stilului de viață.

pierdeți în greutate eo

Rețineți că suplimentele cu fibre au probabil un impact general asupra sănătății mai mic decât alimentele integrale bogate în fibre. În plus, nu uitați că sănătatea nu ține de greutatea corporală.

Consumul de fibre din alimente reale poate avea numeroase alte beneficii pentru sănătate. You May Also Like.

pierdeți în greutate eo